Forum www.wosclan.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

A przez takie podejscie i płacenie uczymy lekarzy takiego p

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wosclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Kodeks Klanu WoS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:33, 05 Kwi 2014 Temat postu: A przez takie podejscie i p┼éacenie uczymy lekarzy takiego p

Wisniewscy - Etinette
[link widoczny dla zalogowanych]
Fakt, ┼╝e stosuj─Ö diet─Ö, ale ┼╝eby takie efekty????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

np kto┼Ť kto ma 1,60 wzdostu chce wa┼╝y─ç 45-50kg.... [link widoczny dla zalogowanych] febe:gratulacje,gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!trzymam kciuki za szczesliwosc wasza.cudowna rzecz:milosc.nie znaczy ze jestem zakochana,ale jesli to w samej idei milosci.
Wi─Öc poka┼╝ mi drog─Ö bez prawa jazdy na szcz─Ö┼Ťcie to by┼é z tych cienkonogich nie taki zebym sie zwijala ale nic przyjemnego, taki dyskomfort ot co... Gdy wrocilam nadal wydzwanial i chcial sie spotykac. Hej [link widoczny dla zalogowanych]
no to raczej normalna aukcja , bez opcji kup teraz, jakby byla opcja kup teraz to wtedy bylyby za 15z┼é odrazu. [link widoczny dla zalogowanych] _zielona_herbata_60_kaps_42_zl_.html Trzeba pu┼Ťci─ç do samego siebie oko i pogodzi─ç si─Ö z tym, ┼╝e na Jego widok znowu b─Öd─ů n├│┼╝ki w galarecie a serce wyskoczy na chodnik Ucieczki, odwyki etc, na dalsz─ů met─Ö i tak nie wiele wnosz─ů. 2. Moge polecic wwwDoktorOdchudzaniepl- kupilam drugi raz, troche sie balam, bo paczka szla chyba z 5 dni, ale sa oczuciwi, tez dlugo szukalam kogos komu mozna zaufac Bardzo prosze o podpowiedzi.Cekam na maile!! Ch─Ötnie pogadam i podziel─Ö si─Ö swoim do┼Ťwiadczeniem na temat blizn i ch─Ötnie si─Ö te┼╝ czego┼Ť dowiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszsytkich ktorzy tu zagl─ůdaj─ů Pocz─ůtkowo po 3 tabletki na dob─Ö, teraz 1-2 dziennie (podw├│jna dawka).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

... [link widoczny dla zalogowanych] Moje paznokcie jakie by┼éy takie sa a rosn─ů jak szalone
nie bede wam dluzna tez potrafie i czas to sobie wkoncu udowodnic ; stokrotka - u ciebie ci─ůgle sie co┼Ť dzieje nie masz czasu na t─Ösknot─Ö nie op┼éaca sie zupelnie W┼éa┼Ťnie dzisiaj dowiedzia┼éam si─Ö, ┼╝e mam torbiel wielko┼Ťci mandarynki na lewym jajniku. [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety mam zla opinie o turkach, ale daleki jestem od uogolniania. o Bo┼╝e wsp├│┼éczuj─Ö ci!! Bazienka, spr├│buj 65(30)DD z marek brytyjskich. M─ů┼╝ mi dzisiaj takie co┼Ť przywi├│z┼é z po┼éow├│w opr├│cz 8 sztuk dorsza.Paskudne takie,brzydkie.Chcia┼é go wyrzuci─ç ale ususz─Ö sobie t─Ö ryb─Ö.Do jedzenia si─Ö nie nadaje.Za sam wygl─ůd...nie wzi─Ö┼éabym tego do ust U nas po d┼éugim czasie pada┼é deszcz ale tyle co kot nap┼éaka┼é niestety Dziewczynyz Londynu!!! Sama nie wiem. te┼╝ bym tak chcia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni dr─Ötwieje mi lewa r─Öka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) My┼Ťla┼éem ┼╝e to przejdzie, ┼╝e nadwyr─Ö┼╝y┼éem za mocnymi treningami na si┼éowni, ale ca┼éy dzie┼ä czuje odr─Ötwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ust─ůpi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam Was serdecznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
we can all together...... za tob─ů wcia┼╝ chodze bez przerwy uwodze juz prawie ci─Ö mam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Z dnia na dzień jest ogromna poprawa.
Noga, hej ewcia, dobrze ze jeste┼Ť. Dziewczyny, ja biore gynalgin, no i ok wylecze sie bo znow mam stan zapalny ale chyba moj chlopak tez cos powinien wziac? Pozdrawiam Freaky Friday [link widoczny dla zalogowanych]
jolcia, botox nie s┼éu┼╝y do powi─Ökszania ust. powodzenia Niby moja twarz nie jest blada jak przedtem, jest troche ┼╝├│┼éta. ale mysle ze kazda matka bedzie bronic swojego dziecka jakie by ono nie bylo, z tesciami mam poprawny kontakt, jestem zapraszana tam na kazde wydarzenia typu urodziny, rocznice itp na stra┼╝nik├│w z auschwitz albo takiego Fritzla czy jak mu tam by┼éo, warte przyjrzenia czemu ┼║li ludzie ┼╝yja,a dobrzy choruj─ů.Mo┼╝e ma to cos wsp├│lnego tak┼╝e z narcyzmem u tych pierwszych?Wmawiaja sobie ca┼ée ┼╝ycie, ┼╝e s─ů kim┼Ť, ┼╝e beda ┼╝y─ç 150 lat i pod┼Ťwiadomo┼Ť─ç to ┼éyka, a wszech┼Ťwiat odpowiada i daje mo┼╝liwo┼Ťci ku temu,a le to ju┼╝ kwestia wiary, dla niekt├│rych mo┼╝e zabobonu. Co do ksiazek sa super na stronce-www.fryzjer polski.pl nadal wydobywa si─Ö ciemnobr─ůzowa wydzielina..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko ze niektorzy mowia ze laser dzia┼é─ů jak woda na kwiaty
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzis jak narazie jest dobrze. Tak─ů maj─ů metod─Ö leczenia, ┼╝e wycinaj─ů zdrowy paznokie─ç, zamiast zaj─ů─ç si─Ö wy┼é─ůcznie chorym wa┼éem paznokciowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczyny, chcialam sie przywitac. [link widoczny dla zalogowanych] Rodzicu !
Jak d┼éugo ok. Nie wci─ůgaj nas w swoje prywatne rozrachunki z ta klinik─ů. Marcin, Bia┼éystok Witam, dawno nie pisa┼éam, ostatnio rok temu kiedy wybiera┼éam si─Ö na operacj─Ö, ale do kt├│rej nie dosz┼éo bo w ostatnim momencie pani doktor stwiedzi┼éa ┼╝e torbiel si─Ö zmniejszy┼é i z operacja poczekamy, i tak czekam juz rok, w miedzyczasie( w kwietniu b.r.) by┼éam w Gliwicach na wizycie kontrolnej i tam tez stwierdzili ┼╝e nic takiego si─Ö nie dzieje, wi─Öc nie ma potrzeby operowa─ç, ale ja nie czuje si─Ö za dobrze, cz─Östo boli mnie p├│l g┼éowy-najcz─Ö┼Ťciej ty┼é g┼éowy, ucho, gard┼éo, taki ucisk jakby kto┼Ť mi do ucha czegos napcha┼é , w gardle klusk─Ö,i to wszystko po tej stronie g┼éowy gdzie mam torbiel, s┼éysza┼éam juz ┼╝e takie objawy s─ů tez przy tarczycy bo pono─ç tarczyca wszystko atakuje, tak mnie to ju┼╝ wkurza ┼╝e gdybym wiedzia┼éa ┼╝e to od tarczycy to bym juz od razu chyba zdecydowa┼éa sie na operacj─Ö, ale lekarz od tarczycy twierdzi ┼╝e nie, laryngolog m├│wi ze jest ok, wi─Ö juz g┼éupieje sk─ůd mam takie objawy, i prosz─Ö napiszcie mi czy kto┼Ť z was te┼╝ takie objawy mia┼é, czy to jest normalne, bo juz mam czarne my┼Ťli ┼╝e to mo┼╝e ca┼ékiem z czym innym zwi─ůzane, prosz─Ö was napiszcie jakie u was by┼éy dolegliwo┼Ťci!!! Boj─Ö sie o sk├│r─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem z moim facetem d┼éugo i kocham go ca┼éego, tak┼╝e jego aktimelka Tak samo i On nie brzydzi si─Ö w┼Ťlizgn─ů─ç j─Özyczkiem w moj─ů pipci─Ö. Mi pomog┼éo, cho─ç nie czu┼éam si─Ö rewelacyjnie to 100 razy lepiej. P├│┼║niej grali┼Ťmy w butelk─Ö i tak jak mi m├│wili┼Ťcie - zabawa sama si─Ö rezkr─Öci┼éa. Mysla┼éam o kolorze ciemno-szarym...moze jeszcze ktos sie znajdzie z ciekawymi poradami tylko same wartosciowe pokarmy, ktorych jedznie i tak jest konieczne mnie Agati Micha┼é Czernikiewicz zinfinity na Miko┼éajskiej!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:34, 05 Kwi 2014 Temat postu: Pozdrawiam was i fajnie, ┼╝e dyskutujecie, a m├│j topik tak

pracuje w podobnej branzy i lekarze raczej tak maja...
[link widoczny dla zalogowanych]
A┼╝ wierzy─ç si─Önie chce jak du┼╝o ludzi wybiera si─Ö do chirurga by pozby─ç si─Ö problemu wrastaj─ůcych paznokci... POLECAM nic doda─ç nic uj─ů─ç, genialne produkty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

owszem lubie przygode, ale co innego jechac ze swiadomoscia z e jedzie sie np na tydzien czy miesiac a co innego gdy sie jedzie i tak naprawde nawet nie wiadomo kiedy znow zobaczy sie ponownie z rodzina... [link widoczny dla zalogowanych] Nie mogę sie tam ani złapac tak strasznie bolii ..
toksoplazmoze wykryto u mnie calkiem przypadkowo w 1996 roku, bylo to swieze zachorowanie umiejscowilo sie w oku ale przebiegalo bezobjawowo, gorzej troszke widzialam nic wiecej. Nie poza tym ma komorke i zna komorki tych biednych lasek, nie wiem czy ta dziewczyna ma jakies inne wysjcie niz rozwod. powodzenia w leczeniu ┼╝ycz─Ö!!! Co z Twoj─ů znajom─ů, kt├│rej przesun─Öli cc z 4 sierpnia? [link widoczny dla zalogowanych]
A poza tym kr├│tkie ─çwiczenia nie daja ┼╝adnego efektu gdy┼╝ t┼éuszcz jest spalany po 20-30 min od rozpocz─Öcia ─çwicze┼ä. nie wiem skad to obrzydlistwo sie bierze, wciagnelam go odkurzaczem bo innej opcji nie widzialam.. nigdy nie no┼Ť obcis┼éych bluzek! Ja z okolic K┼éodzka -10 min. dla mnie cwiczenie trzecie jest bez sensu...a bynajmniej jego opis \analogicznie jak wczesniej,ale kolano nie przytrzymujemy rekoma tylko lokciami\ ehhh ta albo biurokracja albo nie maj─ů ludzi by sie tyloma sprawami zajmowa─ç. ale dziekuje za informacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie pamietam ju┼╝ sama.
[link widoczny dla zalogowanych]
Firma Abarqus, podobno magnetyczny, choć nie wiem co to oznacza na różnych aukcjach kosztuje od 600 do 900zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzi┼Ť w szkole pr├│bowano skusic mnie machaj─ůc mi przed nosem kanapka kt├│ra naprawde pi─Öknie pachnia┼éa oraz twixem... [link widoczny dla zalogowanych] 0d8d706338381cfc1adb26daa7a8b918 http://caseina-composizione-chimica.mfztdr.in fo/ http://enel-montalto.mfztdr.info/ [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://pressione-forza.mfztdr.info/ ]http://pressione-forza.mfztdr.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://duomo-di-monreale-palermo.mfztdr.info/ ]http://duomo-di-monreale-palermo.mfztdr.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://esercito-concorso.mfztdr.info/ ]http://esercito-concorso.mfztdr.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] 61a3eb2c07c65b5b622d221b1afab5dd
----KUBA WOJEW├ôDZKI bo ma ogromne poczucie humoru podstawy do uniewaznienia cywilnego napisalam Ci na poprzedniej stronie, nie musisz jednoczesnie uniwazniac slubu koscielnego sa to 2 odrebne procedury. jest tak napisane, ┼╝e nic z tego nie rozumiem No zesz w morde jeza, lato idzie, wi─Öc normaln─ů rzecza jest noszenie jasnych rzeczy.Bo wygl─ůda si─Ö w nich swiezo, bo odbijaja ┼Ťwiat┼éo s┼éoneczne. Czy macie pomys┼é co z tym zrobi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
jesuuu jak by go tu ubic!!!!!!! Ale z─ůbki zdecydowanie bielsze, b┼éyszcz─ůce... Jakie ma wymiary? uwielbiam gotowa─ç masz jakie┼Ť ┼╝yczonka? Moj naturalny kolor to jasny braz, zaczelam sama ferbowac wlosy szamponami koloryzujacymi na braz, przechodzac do coraz to jasniejszych. jak nie ma tarczycy to niedoczynno┼Ť─ç oczywista,dlatego bierze si─Ö hormony do ko┼äca ┼╝ycia. Alkoholizm to choroba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestey doba ma tylko 24 godz.
[link widoczny dla zalogowanych]
już sprawdzam, wg Słownika Języka Polskiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W czwartek obudzi┼éam si─Ö z lekk─ů opuchlizn─ů lewej cz─Ö┼Ťci twarzy(bo to by┼éa lewa g├│rna dw├│jka). [link widoczny dla zalogowanych] ale jesli piekna kobieta wstanie rano po calonocnej imprezie, kompletnie zmarnowana z kacem i worami pod oczami to od razu znak ze jest brzydka.
teraz mo┼╝ecie ocenia─ç ile wa┼╝─ů. wszystkie juz na miejscu? ca┼éowania Cie d┼éugo skoro nie mo┼╝e normalnie ┼╝e tak powiem. 4 Torbicka a ja bardzo lubi─Ö r├│┼╝owe bluzeczki, co ja poradz─Ö, ┼╝e akurat r├│┼╝ podkre┼Ťla moj─ů cer─Ö i ciemno rude w┼éosy :/ [link widoczny dla zalogowanych]
uprawia─ç umiarkowane ─çwiczenia fizyczne w celu poprawy kr─ů┼╝enie krwi, lepszego dotelniania oraz eliminacji toksyn z organizmu. Wyjazd do Francji (kilka dni) pelnoplatny + oplata kosztow podrozy. this love - armstrong ale mnie ju┼╝ to nie dotyczy ,pozdrawiam Dr─Ötwienie r─ůk mo┼╝ne by─ç od kr─Ögos┼éupa. Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?] Poza tym swego czasu mia┼éam dolegliwo┼Ťci ze strony uk┼éadu moczowego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

7.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzień 6: Jestem sama- trochę bo tak wyszło ale trochę też dlatego że wiem iż sumienie nie dałoby mi spokoju.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powieksza ze jak beda silne bole to paracetamol zazyc a jak bede [link widoczny dla zalogowanych] pomiar├│w nie by┼éo, indywidualnego podej┼Ťcia do klienta te┼╝ nie, by┼é za to bolesny masa┼╝ wyszczuplaj─ůcy.
Nie tylko zmniejszył się cellulit, ale także straciłam parę cm w udach Pisze to, bo chce pomoc, rok temu gdy mialam te infekcje wlasnie na tym forum szukalam pierwszej pomocy, ale zadne z opisanych metod, typu moczenie nogi w czyms tam itd nie pomoglo, po paru dniach bylo coraz gorzej, az chodzilam utykajac, bo nie moglam stanac na te stope. Dziewczyny, kiedy zaczyna być lżej? żadnych kontrolnych wizyt. Kasia Smutniak [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie bedzie malowala siostra. POLECAM! Zalowalem pozniej ze od razu nie poszedlem z tym do lekarza. te spadajace spodnie i szerokie nogawki bardzo mnie dopinguj─ů mam wyksztalcenie i swietnie znam angielski. Kazdy ma inny organizm i sama doskonale wiesz co jest dla Ciebie dobre jesli mozesz sobie pozwolic na skoki w bok i nic sie nie dzieje to tylko moge zazdroscic Studenci moga pracowac tylko na maks pol etatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:35, 05 Kwi 2014 Temat postu: Dro┼╝szy, bardziej podoba mi si─Ö wizualnie, jest nowy i ma

Po prostu gdy wk┼éadam naoliwiony palec (rurk─Ö od wlewnika te┼╝ smaruj─Ö), to wyczuwam od razu palcem NA ZEWN─äTRZ co┼Ť mi─Ökkiego, jakbym jakiej┼Ť g─ůbki dotyka┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
gruba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Biosteron, tak jak piszesz,┼éagodzi objawy menopauzy,ale problemy z za┼Ťni─Öciem mam dalej.Staram si─Ö jak mog─Ö,ale w ko┼äcu wygl─ůda to tak,┼╝e wspomagam si─Ö Melatonin─ů,bo chc─Ö mie─ç przerw─Ö od Zolpicu.Dodam,┼╝e by┼éam zawsze ┼Ťpiochem.Zasypia┼éam ok 22 i spa┼éam 8/9 godzin.A teraz id─Ö spa─ç ok.24 a zasypiam..... [link widoczny dla zalogowanych] Tak wi─Öc nie przejmuj si─Ö brakiem wydzieliny i dbaj o higiene swojego p─Öpka, a b─Ödzie ok
a ja budke suflera - ale by┼éa by szopka Nie trzeba by┼éo si─Ö rucha─ç na oczach milion├│w telewidz├│w. Robi─ů ci zastrzyk w palec i po sprawie. Ja jak ju┼╝ pisa┼éam termin mam na 27 lipca lub 6 sierpnia. ku [link widoczny dla zalogowanych]
Od w┼éos├│w d┼éugich po kr├│tkie, od koloryzacji rudej po blond zawsze by┼éam zadowolna z efektu. czesc ja mam 135cm i 10 lat,mama czesto kupuje mi super ubrania w Smyku lub 5,10,15-swietne sklepy i mozna sie dobrze ubrac(teraz sa fajne spodnie,dzinsy z moimi ulubionymi bohaterkami z bajki Witch-napewno spodobaja Ci sie-polecam) chce miec upragniony kolor... Po ilu Was przesta┼éo tak ci─ůgn─ů─ç i bole─ç gard┼éo? Pomijaj─ůc aspekty kultury osobistej, salon ten nie ma nic wsp├│lnego z profesjonalnym fryzjerstwem. Aha, no widzisz, moze dlatego nie trzeba u Ciebie nic mobilizowa─ç Zrastasz sie tak jak ja, od bok├│w a na koniec ┼Ťrodek, nasz zrost z fizycznego punktu widzenia jest mocniejszy, tak dzisiaj us┼éysza┼éam z jak─ů intensywno┼Ťci─ů i jak d┼éugo) mo┼╝e mi kto┼Ť poradzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
-ponadto wa┼╝ne s─ů tak┼╝e Twoje oceny na ┼Ťwiadectwie, bo tutaj nie ma egzamin├│w wst─Öpnych, czyli kierunkowych /np.z biologii je┼Ťli medycyna/, poza j─Öz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czytaj─ůc forum ju┼╝ prawie si─Ö zdecydowa┼éam na Carlo Biani , ale z kolei na innych forach czyta┼éam inne opinie mniej pochlebne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja poleca wszystkim glodowke przed waznymi decyzjami zyciowymi, czlowiek nabiera pewnosci, spokoju, nie ma juz ofiary jest zwyciezca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak czytam te wasze teksty to nie wiem czy p┼éakac czy ┼Ťmia─ç si─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] Czy kto┼Ť m├│g┼éby mi poleci─ç jak─ů┼Ť dobr─ů klink─Ö gdzie mog┼éabym pozby─ç si─Ö tych szpec─ůcych blizn???
Podpowiem tylko tyle, ze tuz po zdjeciu aparatu mialem niewielkie efekty cwiczen, pozniej wszystko poszlo szybko, a teraz znow wszystko idzie wolniej i przybywa mi tygodniowo okolo 4 stopni w zgieciu... Polecam wszystkim rewelacyjne dwufazowe serum z linii Dermatopoietin . Poki co siedze przy goracej herbacie ... Co my┼Ťlicie, kupi─ç czy poczeka─ç i kupi─ç wtedy gdy znajd─Ö prac─Ö i zarobi─Ö na ten wymarzony sprz─Öt? Rowniez choruje na bulimie, lacznie juz jakies 4 lata, ostatnio czuje jakas dziwna kluche w gardle, tzn bardziej jest to przelyk i utrudnia mi on polykanie sliny bo z obzarstwem nie mam problemu :/ do tego pale papierosy, miala tak kiedys ktoras z was ? [link widoczny dla zalogowanych]
Do d**encji to wszystko! Mogę nosić tylko srebro. a w salonie kosztuje roznie... Wskazane jest, aby zawierał witaminy odpowiedzialne za kondycję włosów, paznokci oraz skóry. dorabiasz jakies durnawe ideologie, piszesz bzdury. Otoz moj kochany byl w zakonie, czyli nie byl tak w pelni zawsze dyspozycyjny, jak ksieza diecezjalni. ]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
przebijanie kolczyka wcale nie boli tak bardzo a przynajmnjeij mnie....mnie bolalo tylko wbicie ig┼éy w pepek a potem jush nic...wiec jesli nie mash jescze kolczka to poleacam!! odradzam jedn─ů z fryzjerek Stiudiomalgorzata.com.pl z Kurdwanowa - ANET─ś!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ si─Ö ba┼éem , wygl─ůda┼éo to okropnie, dzikie mi─Öso a z pod niego la┼éa si─Ö krew i ropa, nawet nie bola┼éo , ale jak si─Ö uderzy┼éem o co┼Ť stop─ů to inna bajka.Tydzie┼ä temu by┼éem u chirurga i stwierdzi┼é ┼╝─Ö konieczne jest wycinanie.Ba┼éem si─Ö (szczeg├│lnie przez to forum).Ale w ko┼äcu wczoraj poszed┼éem z tat─ů.W poczekalni bardzo si─Ö ba┼éem po tym co przeczyta┼éem tutaj.No ale wszed┼éem,po┼éo┼╝y┼éem si─Ö na fotelu.Chirurg spryska┼é mi czym┼Ť palec, i zrobi┼é zastrzyk znieczulaj─ůcy.Troszke bola┼éo, ale naprawde nie ma si─Ö czego ba─ç(co┼Ť jak zwyk┼ée szczepienie)Poczeka┼é chwile potem dzgn─ů┼é mi palec ig┼é─ů i zapyta┼é czy co┼Ť poczu┼éem.Nie czu┼éem zupe┼énie nic.Tylko jakby lekkie drgania w ┼Ťrodku palca.Zamkn─ů┼éem oczy.Poczu┼éem ┼╝─Ö dotyka mi palca i zapyta┼éem si─Ö kiedy zacznie.Okaza┼éo si─Ö ┼╝e by┼é ju┼╝ w po┼éowie zabiegu. [link widoczny dla zalogowanych] Dodatkowo poza kosztami operacji trzeba brac pod uwage czas jaki jest potrzebny na wydluzenie nogi i dojscie do siebie, a trwa to najmniej 6 miesiecy...
upup R├│wnie┼╝ jest tam umieszczona cena zabiegu w Naszej Klinice. Uderzajace jest to, ze sultan wcale nie chcial odsprzedawac kobiet. Pracuj─ů tam bardzo dobrzy specjali┼Ťci, kt├│rzy potrafi─ů przekaza─ç wiedz─Ö, a do tego po zako┼äczeniu kursu dostaje si─Ö nie tylko za┼Ťwiadczenie, ale r├│wnie┼╝ certyfikat, co na pewno u┼éatwi Ci znalezienie p├│┼║niejszej pracy. wybra┼éam si─Ö wczoraj do gina bo od tygodnia mnie mdli itd ten mnie przebada┼é poczym zapisa┼é gynalgin kiedy go spyta┼éam co si─Ö dzieje odpowiedzial tylko ┼╝e nic z┼éego....wi─Öc poco ten gynalgin?? [link widoczny dla zalogowanych]
Z ka┼╝dym dniem czuj─Ö si─Ö coraz lepiej i mam coraz lepsz─ů kondycj─Ö. koroniewska - 168cm - 53kg mam nadziej─Ö, ze to stare cielsko jeszcze jako┼Ť b─Ödzie wygl─ůda─ç. To, ze nie pracujesz wcale nie znaczy, ze sie obijasz! Na sal─Ö pooperacyjna trafi┼éam mo┼╝e dopiero ok.13.00 I tu zaczyna si─Ö najci─Ö┼╝ejszy etap. A kobiety wcale nie musz─ů by─ç zajad┼ée i powinny sko┼äczy─ç z zazdrosci─ů i popracowa─ç nad sob─ů, zamiast si─Ö wy┼╝ywa─ç. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç mnie zaciekawi┼éa, a przy drugiej ziewa┼éam, chocia┼╝ musz─Ö przyzna─ç,┼╝e by┼éo na co popatrze─ç, bo Diego Luna jest moim zdaniem przystojniejszy od Patricka Swayze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/

stan idealny
[link widoczny dla zalogowanych]
MOJE DOSWIADCZENIE: Apropo wypowiedzi kole┼╝anki wcze┼Ťniej:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja wiem ze sa swieta, ale zeby tak sie zakopac, no please [link widoczny dla zalogowanych] :>
Wszystkim kt├│rzy zaczynaj─ů ┼╝ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci i brak skutk├│w ubocznych. Co za┼Ť si─Ö tyczy przyniesienia wlasnych szczepionek; odradzam jedn─ů z fryzjerek Stiudiomalgorzata.com.pl z Kurdwanowa - ANET─ś! Mo┼╝na doprawi─ç: taak, zwlaszcza porownujac ilosc wpisow moich (3) i twoich (nawet mi sie nie chce licyc) [link widoczny dla zalogowanych]
Jedni mowia ze na brzuch na tluszcz to bieganie i plywanie tylko, drudzy ze tylko dieta. a tak pytanie z innej beczki: Co prawda podobno rzadko atakuje ludzi, ale jednak. Odby┼éa sie 18 maja w Bytomiu.Trzy miesi─ůce min─Ö┼éy i nie biore ┼╝adnych hormon├│w. trudno mi w og├│le gdziekolwiek znale┼║─ç takie spodnie - to raz, a dwa ┼╝e jak ju┼╝ gdzie┼Ť takie znajd─Ö to maj─ů one taki fason jak np tam wy┼╝ej w linku jest przedstawiony i absolutnie mi taki nie odpowiada! moja kole┼╝anka ma bulimi─Ö. Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:35, 05 Kwi 2014 Temat postu: bo dalej mam delikatnie zar├│┼╝owion─ů

Ja uważam ze na pewno warto jest go rozważyć jesli codziennie katujesz swoje włosy prostownica.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz papier papierem,ale jednak nic nie zatapi praktyki w salonie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poproszę corkę żeby ci opisała jak przyjedzie od kolezanli ona wie dokladnie jak to robić Jeszcze dzisiaj odpowie [link widoczny dla zalogowanych] Ten pierwszy okres to tak naprawdę zmiana trybu życia i nawyków żywieniowych, ale również walka organizmu, dla którego- może po latach przejadania się- to terapia lekko szokowa.
Ale do rzeczy: To będzie moja pierwsza operacja , nigdy nie miałam narkozy i nie wiem jak to zniosę. czesc dziewczeta! patrzac na grupe komentujacych mozna Wam to wybaczyc :] jaki mialas rodzaj ostrzykiwania ? [link widoczny dla zalogowanych]
hej Pismo mo┼╝esz napisa─ç, w formie w┼éasnej oceny ca┼éej sytuacji z naciskiem na zeznania ┼Ťwiadk├│w lub exa, kt├│re s─ů pomy┼Ťlne dla Ciebie. jest tylu ludzi kt├│rzy maja ten problem i walcz─ů ja te┼╝ sie nie poddam.... epitafium king crimson Zamiast ┼Ťci─ůgn─ů─ç kolor z w┼éos├│w (mia┼éa m├│wione ┼╝e w┼éosy mia┼éy ciemn─ů farb─Ö zrobion─ů) to przy przej┼Ťciu na blond na g┼éowie mia┼éam ┼Ťwi┼äski br─ůz tam gdzie w┼éosy by┼éy zafarbowane ciemn─ů farba a u g├│ry jajecznice! By┼éam dzi┼Ť odebrac wynik cytologi wysz┼éa grupa II przepisa┼éa mi Gynalgin i Floragyn- globulki dopochwowe kaza┼éa to przyj─ůc i po 3 miesiaczkach zg┼éosi─ç sie do nije na cytologie. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiecie dziewczyny jak to mowia glupi zawsze ma szczescie blizna oki juz tylko wyglada jakbym sie zadrapala .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale┼╝ Ty jeste┼Ť g┼éupia i naiwna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no ale kto Ci kaze czekac?? [link widoczny dla zalogowanych] Trzymam kciuki i powodzenia.
Inaczej padne odpu┼Ťci┼ée┼Ť sobie rehabilitacje, czy lekarz stwierdzi┼é, ┼╝e wi─Ökszego zgi─Öcia ju┼╝ nie uzyskasz ? Ale bylo milo..... Mi┼éego dnia wszystkim 10)01_the_kgbs_-_fahrenheit_(technoboy_rmx) [link widoczny dla zalogowanych]
przewa┼╝nie si─Ö go stosuj─Ö a mianowicie: Oni si─Ö wychowywali w innych czasach, ja przed inicjacj─ů du┼╝o czyta┼éem w internecie, ogl─ůda┼éem TV i wiem ,┼╝e kobiecie potrzeba czego┼Ť wiecej ni┼╝ tylko kontakt fizyczny. Zastan├│w sie czy go kochasz, czy chcesz sobie z nim ulozyc zycie? [link widoczny dla zalogowanych] sy_bcm_for_successful_living.html Ja u┼╝ywam np. - 25 mikrogram├│w leku, 3 tabletki 50 mikrogram├│w leku). Tak┼╝e nie b├│jta si─Ö ludziska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam takie pytanie mam na trzonie penisa co┼Ť takiego jak nie kt├│rzy maj─ů na twarzy czyli syfy gdy si─Ö to wyciska wyp┼éywa taka bia┼éa wydzielina i za nic nie chce to znikn─ů─ç je┼Ťli kto┼Ť wie co to mo┼╝e by─ç bardzo prosz─Ö o pomoc a i jeszcze jedno s┼éysza┼éem ┼╝e jest jak─ů┼Ť ma┼Ť─ç sza┼éwiowa i czy mog┼éo by mi to pomoc prosz o pilna odpowied┼║ z g├│ry dzi─Ökuj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
7.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co do tego watku to wole ┼╝ele dzieki za link.

hej mam 27 l i pierwszy raz wykryto u mnie cyste wielkosci 7x5 cholernie sie boje dzisiaj zrobilam badanie ca125 i martwie sie bardzo czy kazdy umusi miec robione badanie tego typu czy tylko gdy cysta jest znacznej wielkosci ??? [link widoczny dla zalogowanych] Zalezy, jak kto do tego podchodzi.
Od roku chodz─Ö do salonu na Krowodrzy, Pure Diamond. Dodam, ┼╝e jestem po wszystkim potrzebnych badaniach u ginekologa, wszystko wysz┼éo dobrze. Co do pozycji, zale┼╝y, zazwyczaj le┼╝─Ö na lewym boku, z jedn─ů noga ugi─Öt─ů. je┼Ťli kto┼Ť woli pisa─ç na priv: Dzisiaj b─Ödzie trzeci raz,a mnie te┼╝ to piek┼éo jak pr├│bowa┼éam w┼éo┼╝y─ç tabletk─Ö,po tej papce to troszk─Ö mniej piecze,ale te┼╝. [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy. nie da┼éa, to by pies nie wzi─ů┼é. Napewno bedzie lepiej ,sa to objawy przejsciowe,zobaczysz Witam dziewczynki W swojej pierwotnej wersji robi┼éa wra┼╝enie drobniejszej. A w trakcie operacji tam pod t─ů koszula mozna mie─ç chocia┼╝ majtki? Poza tym m├│j misio ju┼╝ nie wyobra┼╝a sobie, ┼╝e mog┼éabym schudn─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja bym dała, że więcej..
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem mo┼╝na je┼Ť─ç wszystko, cho─ç na pocz─ůtku to jedzenie idzie poma┼éu, bo wszystko jest obola┼ée. Po operacji nie pijesz, nie jesz, nie wstajesz tylko spisz....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A dlaczego miałoby to być niebezpieczne??? [link widoczny dla zalogowanych] Chirurg po zabiegu powiedzial mi, ze co najmniej 3 godziny NIC nie jesc a przez dobe raczej nic cieplego, bo rozpuszcza skrzep ktory robi sie na dziurze po zebie.
1 krakers? No ale zobaczymy co gin na to. IgG (-), IgM (-) - brak odporno┼Ťci, badanie kontrolne co 3 miesi─ůce, Wczoraj by┼éam u lekarza hepatologa.Wyniki wysz┼éy w miar─Ö pocieszaj─ůce.Awidno┼Ť─ç bardzo wysoka,a IgM ciut ni┼╝sze od poprzedniego.Ale poniewa┼╝ wci─ů┼╝ dodatnie,do ko┼äca ci─ů┼╝y musz─Ö bra─ç Rowamycyne.Troch─Ö l┼╝ej mi na duszy.Lekarka powiedzia┼éa,┼╝e to stare zaka┼╝enie i nie ma si─Ö czym martwi─ç.Oby wszystko sko┼äczy┼éo si─Ö dobrze. PS. [link widoczny dla zalogowanych]
najbardziej ┼╝enuj─ůce w tym wszystkim jest to ┼╝e gdy zg┼éosi┼éam reklamacje to Pani Beata stwierdzi┼éa ┼╝e jak przysz┼éam to mia┼éam kr├│tkie w┼éosy, czemu zaprzeczy┼éa recepcjonistka kt├│ra mnie wtedy umawia┼éa na wizyte. w┼éa┼Ťnie przeczyta┼éam wypowied┼╝ czittta poco yorki jak wystarczy preparat Ja objaw├│w wymienionych prze niekt├│rych forumowicz├│w nie mam- a akcja z NOCNYMI KOSZAMRAMI to ju┼╝ w og├│le dla mnie szok totalny !!! Je┼╝eli maj─ů ich setki - to macie pewno┼Ť─ç, ┼╝e s─ů to zdj─Öcia ich autentycznych pacjent├│w, ┼╝e maj─ů do┼Ťwiadczenie i otwarcie powiedz─ů Wam czego nale┼╝y si─Ö spodziewa─ç. Ka┼╝dy organizm jest inny - mnie to nie s┼éu┼╝y┼éo. Naprawd─Ö warto si─Ö stosowa─ç do tych rad, poniewa┼╝ mam kolczyk od paru dni i nic mi si─Ö z nim niepokoj─ůcego nie dzieje. Sama w przysz┼éo┼Ťci chce nazwa─ç tak moja c├│reczke..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Baci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wosclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> Kodeks Klanu WoS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin